برای دریافت وام فرزندآوری به چه مدارکی نیاز دارید؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همه چیز از همه جا






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 46
:: باردید دیروز : 15
:: بازدید هفته : 61
:: بازدید ماه : 93
:: بازدید سال : 482
:: بازدید کلی : 2190

RSS

Powered By
loxblog.Com

همه چیز از همه جا

برای دریافت وام فرزندآوری به چه مدارکی نیاز دارید؟
چهار شنبه 21 دی 1401 ساعت 14:16 | بازدید : 177 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

متقاضیان وام فرزند پس از ثبت نام در سامانه مربوطه باید مدارکی از قبیل اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه پدر و فرزند، اصل و کپی کارت ملی پدر، کد پستی 10 رقمی و آدرس کامل را به همراه داشته باشند. محل سکونت و کد رهگیری 10 رقمی دریافتی از سامانه پس از 12 روز کاری از ثبت نام به شعبه مربوطه مراجعه و تشکیل پرونده دهید. در ادامه با وبلاگ همه چیز همراه باشید.

به گزارش ایسنا، پدران فرزندان متولد 01/01/1400 به بعد و حداکثر تا 2 سال پس از تولد فرزند می توانند با ثبت نام در سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، نسبت به پرداخت فرزند قرض الحسنه اقدام کنند. تسهیلات قرض الحسنه به پدر برای هر فرزند یکبار. تولد ممکن است.

مبلغ این تسهیلات برای فرزند اول 20 میلیون تومان، فرزند دوم 40 میلیون تومان، فرزند سوم 60 میلیون تومان، فرزند چهارم 80 میلیون تومان و فرزند پنجم 100 میلیون تومان است.

مدت بازپرداخت هر یک از این تسهیلات به ترتیب 36، 48، 60، 72 و 84 ماه است و با توجه به مدت تنفس 6 ماهه تسهیلات قرض الحسنه فرزندان، اولین قسط 6 ماه پس از تاریخ مهلت پرداخت می شود. قرارداد.

اقساط وام فرزندآوری دارای تنفس 6 ماهه می باشد

همچنین هزینه تسهیلات فرزندآوری حداکثر سالیانه 4 درصد بوده و پرداخت آن بر اساس تایید صلاحیت متقاضیان، با اخذ سفته از متقاضی یا ضامن معتبر می باشد. البته متقاضیان این وام باید به این نکته توجه داشته باشند که تسهیلات تولد فرزند به افرادی تعلق می گیرد که نرخ باروری شهر محل تولد پدر یا فرزندشان از 2.5 بیشتر نباشد.

در این زمینه نکاتی درباره ثبت نام در سامانه وام فرزند اعلام می شود، یکی از این نکات این است که متقاضی می تواند از طریق گزینه «ویرایش ثبت نام قبلی» و قبل از انتخاب شعبه، اطلاعات خود را در سامانه ویرایش کند. همچنین می تواند بانک عامل را تغییر دهد.

پس از تعیین شعبه، متقاضیان بر اساس اولویت ثبت نام و میزان سهمیه اعلام شده از سوی بانک مرکزی، موضوع از طریق پیامک مدارک مورد نیاز وام فرزند اول به آنها اعلام می شود و متقاضی باید مدارک مورد نیاز (شامل اصل و کپی کلیه صفحات) را در دست داشته باشد. شناسنامه پدر و فرزند، اصل و کپی کارت ملی پدر، کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت، کد رهگیری ده رقمی دریافتی از سامانه پس از ثبت نام حداکثر ظرف مدت 12 روز کاری مراجعه نمایید. به شعبه مربوطه و تشکیل پرونده.

45 روز برای تکمیل مدارک

پس از مشخص شدن شعبه و مراجعه متقاضی به شعبه تعیین شده، متقاضی توسط شعبه پذیرش می شود و متقاضی 45 روز کاری فرصت دارد تا مدارک را تکمیل و ضمانت نامه مورد قبول بانک را ارائه کند.

بر اساس این گزارش، آخرین اطلاعیه بانک مرکزی در این زمینه حاکی از آن است که از زمان ابلاغ دستورالعمل و شروع ثبت نام در سامانه مذکور (31 فروردین 1401)، 90 هزار فقره وام در مجموع به مبلغ 3600 میلیارد تومان پرداخت شده است. . در حال حاضر 610 هزار نفر در نوبت دریافت این تسهیلات هستند و مراحل ثبت نام، تعیین شعبه، تشکیل پرونده و تکمیل مدارک را طی می کنند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: